Sponser saya...

Monday, November 22, 2010

Big Plans Ahead

Dah seminggu saya memikirkan projek mini saya untuk tahun hadapan. This time i wanna make it big. nak buat bersungguh2.  Azam saya cuma satu, nak kumpul duit banyak2 pastu nak bawa anak2 serta suami mengerjakan umrah atau haji. Ada duit lebih lagi, saya nak taja orang2 yang kurang mampu pergi. Macam Dato' Siti n hubby dia buat. Tak sabar sangat nak mulakan projek ni. Buat masa sekarang semua masih dalam kertas kerja digital dan belum solid lagi untuk gembar-gemburkan tapi yang pasti projek ini semestinya berkenaan hobi saya; fotografi.

Saya buat kertas kerja pun untuk diri sendiri dan bukan tujuan nak apply sebarang loan. harap maklum, karang ada pulak yang minta contact orang tu orang ni sebab sangka saya nak buat loan. insyaallah, projek ini hanya melibatkan titik peluh saya dan suami...errr maybe ada sikit titik peluh anak2 serta family terdekat :P.
diharapkan Allah mempermudahkan jalan saya.

Modal permulaan masih dalam proses menyimpan. Saya tak sabar nak tunjuk kertas kerja yang dah siap kat husband saya. Karang tunjuk sekerat jalan, takut saya buat sekerat jalan pulak. hehehe. Saya pen off dulu nak sambung buat kerja tertunda. Esok sambung entri lain pulak.

No comments:

Post a Comment