Sponser saya...

Friday, April 22, 2011

membz kan diri...

bookmark yang comel :::::weeehhh perasan giler tuan blog.


benang-benang kait yang entah zaman bila nak pakai. but saya akui nampak warna-warni buat saya lagi semangat nak mengait

topi kait terbaru.

lama betul tak update blog yang tak seberapa nak canggih ni. nak kata bz sangat tu tak jugak. cuma tambah sikit dengan kegilaan mengait yang semakin menjadi semenjak dua menjak ni menjadikan saya seorang yang bz. tangan baru dapat nak selesa dengan jarum kait. syiiioookkk.. tu jer yang dapat dikata hehehe. si ain yang kicikenot saya telah selamat mengeluarkan geraham atas dan bawahnya dan masa menyusu bertambah mengilukan. :D yup, ain masih menyusu badan. alhamdulillah.

ain dah pandai mengusik abang dia. kadang nak marah pun ada, nak gelak pun ada. apa yang penting abang dia sayaaaaang sangat kat adik dia walupun kadang2  abang nampak fed up nak layan ain. Kecik saya dah banyak karenah dah....asyik merajuk jer. tak padan dengan kecik tapi kalau angin kus-kus datang....alahai boleh hilang sabar jugaklah.

alkisah si abang iman yang hensem. alhamdulillah, dah pandai sembahyang. bacaan surah mudah pun dia dah hafal cuma pelat sikit ler. sekarang dia tengah belajar doa iftitah. tapi.....penat betul nak ajar dia membaca . dia tak interested pun. sampai nangis kalau kena buat kerja sekolah bacaan bahasa melayu. ikut perancangan, sampai bulan 6 ni kalau tak improve jugak bacaan dia nak kena hantar tuisyen membaca. :D

No comments:

Post a Comment