Sponser saya...

Saturday, April 30, 2011

dariMu ia datang, kepadaMu ia kembali.

innalillah dan al-fatihah buat arwah sepupu saya (baru jer buat entry pasal arwah hari tu. kepergiannya amat dirasai kerana arwah seorang yang suka sangat buat lawak, kelakar dan amat disenangi saudara dan rakan.

 kami telah menunggu di icu tengah malam semalam dan tekanan darahnya yang semakin menurun sedikit menyesakkan dada. hati saya terasa sangat2 sayu ketika membaca yassin waktu arwah sedang nazak terlantar di katil.

kami pulang ke rumah lewat malam dan pada jam 6 pagi harinya saya terima panggilan dari adik saya untuk memaklumkan arwah baru menghembuskan nafas terakhir disisi isterinya (yang baru menyambut ulangtahun kelahiran yang ke 22 ...29 April ).

30 April 2011 pemergian mohd.rohaiza bin sazali (kenny)


No comments:

Post a Comment