Sponser saya...

Tuesday, October 5, 2010

Selamat Ulang Tahun yang ke 'ehem' suamiku

n3 kali ni di dedikasikan buat suami saya yang tercinta sampai mati, mr.joe.
sesiapa yang membaca harap jangan pitam2, muntah darah, termimpi2 yer.


Husband saya sangat-sangat-sangat dan sangat penyabar orangnya (minus kalau traffic jammed :P). Rezeki saya nikah ngan dia. Terus terang saya mengaku, saya dah banyak berbuat dosa kat dia tapi dia ampunkan saya, terima saya seadanya. Saya dulu memang suka membentak, tarik muka masam ( ni kes tak dapat apa yang saya minta), dan kalau nasib tak baik mood swing saya datang, kesian husband saya terpaksa menahan leteran dan jelingan2 tak puas hati dari saya. Berdosa besar saya kan? Saya pula jenis yang kalau tak puas hati memang pendam dalam hati. Bila dah simpan punya simpan, benda tu jadi lahar dan bila tiba masa dia meletup, saya sendiri takut tengok muka saya dalam cermin. (serius, tak tipu!)


Itu doluuuuuu. Sekarang saya dah insaf, saya dah pulang kepangkal jalan, saya dah mengerti erti menjadi isteri soleha buat seorang husband yang sangat sayangkan saya dan anak2. Saya dah tak sanggup tengok muka kecil hati dia, sayu nya rasa. Tambahan pula sekarang husband buat 2 kerja sementara nak establish balik life kami.

Impian saya kini hanya nak buat dia jadi suami paling bahagia kat dunia ni. Saya nak jadi pasangan dia dalam syurga, insyaallah. saya taknak bidadari syurga dekat-dekat dengan dia, saya jeles sangat kalau baca pasal bidadari syurga ni. saya nak jaga makan, minum, pakaian dan HARTA2nya (besar caps lock lagi, anak2 adalah harta terpenting buat dia). Saya juga dah tanamkan azam nak membantu ekonomi rumahtangga kami yang sedang baru nak bertatih kembali.

Saya sayangkan husband saya. Amat-amat-amat-amat sayangkan dia.
Buat husband , Selamat Hari Ulang Tahun yang ke ' ehem' . Moga Tahun-tahun mendatang akan mendekatkan diri mu pada Allah berlipat kali ganda, moga juga rezeki yang dikurniakan Allah buat kita sekeluarga dipergunakan kejalan Allah dan last but not least moga dipanjangkan usia kita agar dapatler kita bermain-main cinta macam muda-muda dulu.


1 comment: