Sponser saya...

Wednesday, October 20, 2010

Cinta hati beta.....


Makhluk ultraman berdua kat atas ni merupakan cinta hati, pengarang jantung, intan payung, jintan manis, gula melaka, juga rempah ratus saya. Yang kecik tu, pewaris takhta. Yang besar tu, faham-faham ajerlah...hehehe. Gambar ni diambil dalam tahun 2 lepas rasanya. Masa ni baru beli studio light baru. Ultraman-ultraman berdua amat suka sangat bergambar dengan studio light itu. Masa ni Ain belum ada. Pendek kata si abang lah satu-satunya anak yang ada. Tu yang manja dia terlebih-lebih tu.

Sila jangan muntah darah untuk gambar selepas ini
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


ahaaaa..jangan bimbang. Makhluk Allah diatas ini bukan sebarang makhluk. Beliau masih cinta hati saya dolu-dolu, kini dan selamanya. Saya sentiasa rindu gila kat dia. Rock Kapak steady babeh. Sekarang masih bermain gitar bersama2 saya. Jangan tak tau saya juga bisa memetik gitar. hehehehe..petik jer lah tahu. lagu apa yang keluar belum sure orang tau. Biarlah apa orang nak kata, cinta kapak lebih bagus dari cinta monyet. (tetiba kluar monyet pulak dalam entri ni apahal?) Semenjak berpindah rumah baru, kami dah tiada masa jamming sesama tambah lagi gitar tinggal satu jer. Rindunya..... ni yang rasa nak bercinta balik dengan encik husband.

...sambungan(tertekan publishlak, sepatutnya saya nak simpan as draft dulu)
saya buat entri ni sebab saya rindu sesangat dengan encik husband yang tersangat sibuk sekarang. jarang sangat dapat masa together-gether dengan dia. selalu ada waktu terluang pun memang spend habis kat anak-anak. kesian wooo tengok yang abang dengan adik muka tersangat riang bila nampak ayah diorang buka pintu. paling kesian kalau anak2 memang tak jumpa langsung ayah diorang untuk sehari suntuk.

buat husband saya yang tersayang, terima kasih sebab berkorban untuk kita sekeluarga. selain cinta saya buat Allah, kasih dan sayang saya tetap pada abang, juga anak-anak kita. nak ucap romantis-romantis kat blog ni takut ada yang demam kus-kus pulak karang.






No comments:

Post a Comment