Sponser saya...

Thursday, October 28, 2010

It's my birthday and i'm blessed....

hari ini merupakan ulangtahun saya yang ke 30. malas nak berahsia tentang umur. biar satu dunia tahu bahawa saya ni bukan orang muda lagi :P. tahun ni sambut dengan ala kadar. sekadar suami dan anak-anak pergi jalan-jalan cari pasal. ngehehehe.

sahabat-sahabat terbaik saya sambut dalam telefon jer lah. yang penting diorang ingat. saya sayang best friend - best friend saya. meskipun ada yang single lagi dan ada yang baru kawin. malas nak kay-poh-chi macam masa muda remaja dulu.

malas ler nak menghadap balingan telur ler, tepung gandum campur tepung ubi kayu dan kalau kurang nasib baik ada pulak yang siram dengan air rendaman baju ( ni geng2 budak HND mesti ingat punya peristiwa saya guling-guling kat atas katil diorang dengan debu-debu tepung dan telur masih di baju hehehe).

saya sangat berterima kasih buat mak saya yang lahirkan, besarkan, didikan serta bebelkan saya. tanpa mak saya, saya dah kat tanjung rambutan dah kut :P.
i love my mak, ayah, adik serta anak-anak. buat suami, sayang dia lebih sikit. tak lupa buat satu kaum keluarga yang merata2 tercampak kat bumi ni (ceh dah macam ucapan hari raya pulak kan?)hehehe.

saya tahu Allah sayangkan saya sebab saya pun sayang kan DIA. sebab tu saya dilahirkan dan dibesarkan dalam keluarga 'besar ' yang cukup makan, dan dipertemukan jodoh dengan insan terbaeeeeeekkkkk diciptakan untuk saya. amin, amin, amin, amin ya rabbal alamin.


akhir kata, selamat hari lahir untuk saya.

2 comments: