Sponser saya...

Saturday, December 4, 2010

6 years of blessing...and still continuing

Diam tak diam dah genap 6 tahun usia perkahwinan saya dan suami. Alhamdulillah. Jodoh kami masih kekal walau ada asam keping dan garam batu. Saya malas nak puji lebih-lebih encik suami sebab nanti dia jadi terlebih kembang, karang masuk angin susah pulak saya.

Tapi saya cukup respect kat husband saya sebab dia sanggup kawin dengan saya yang muka tak vogue macam Fazura, tak serajin Julia anak pakcik bawa geng bas sekolah, tak selembut anak kak leha kemetot dan tak juga pandai masak macam cik yan anak tok sajad. huhuhu (*nama yang disebutkan dalam entri ni hanya rekaan semata kecuali Fazura a.k.a akak saya dan kak yan a.k.a ammmma saya; ceh saya tipu lagi, Fazura bukan akak saya pun).

Perkahwinan yang direstu keluarga ni insyaallah akan kekal selagi pasangan masing-masing tahu tanggungjawab masing-masing. Sedang saya menaip ni, sesambil tu terflashback ler pulak 6 tahun lepas. eceh...tengah sengih sorang-sorang macam kerang busuk ni. kalau husband ada ni mesti dah kena gelak kaw-kaw punya.Kenapa tak caya? Husband saya memang tak romantik pun...tapi...i likeee mat rempit. huhuhuhu.

Bak kata dia, masa zaman bercinta nak kentut dalam kereta sanggup suruh emergency break tu sebab nak kentut kat luar . Lepas dah season (dah lama kawin) kat mana rasa nak kentut, kat situ jugaklah terlepas. kalau takder bunyi ok ler jugak..suspen ingat bau apa pulak. tapi kalau bunyi macam machinegun trat trat ta ta ta ta ta...cicak dalam bilik pun packing barang pindah rumah lain. huahuahuahua.

kesimpulannya; kalau banyak cicak kat rumah anda; sila kentut kuat2.

Happy anniversary yang ke 6 buat husband saya yang tersayang.

4 comments:

  1. Alhamdulillah...syukran! Tahniah. Semoga berbahagia sampai akhir hayat...

    ReplyDelete
  2. Tahniah... semoga bahagia di samping hubby awak... ^__^ anniversary saye Dec jugak..

    ReplyDelete
  3. mummyhaza, rata2 kawan2 saya semuaaaaaa bulan dec. huhuhu

    ReplyDelete