Sponser saya...

Saturday, December 18, 2010

No point

ish ish ish, lama tak update blog... bersawang sana sini. bulan ni tak der lah bz mana pun cuma talian broadband amatlah kesiannya. berminggu tak dapat online sebab kesilapan teknikal (macamlah tak pernah kena b4 this). this week orang broadband bagi refund duit dan extra 2gb bandwith. seminggu jugaklah saya dan suami mati kutu nak cari macam2 info tak dapek. mana nak cari resepi lah, saya dengan dah kawtim dengan online seller..macam2 hal. akaun dalam forum pulak semua main remember password jer. bila dah kena macam ni, baruler tergaru2 kepala nak fikir password. :P

Disamping itu faktor masa pun satu sebab juga kenapa saya jarang sangat dapat update blog. Kalau anak2 sihat, segar bugar tidur cukup, insyaallah sekejapan jer saya dapat mengisi nota blog saya. Kalau time anak2 tak sihat, satu entri boleh ambil masa 10 jam nak siap. Kadang-kadang siap balik rumah mak dulu pastu balik dari sana baru sambung balik. Minggu ni memang minggu demam, batuk dan selsema sekeluarga. Alahai kalau semua tak sihat lagi dua tiga hari ni terpaksa cancel sambutan hari ulangtahun Iman minggu depan. Kesiannya dia, takperlah ibu dan ayah celebrate kita anak beranak jer kat rumah jer lah Iman yer.

Rasanya entri kali ni lebih kepada tak der idea nak tulis apa. Just nak bagitau doonia bahawa saya masih punya computer dan line internet jer. hehehehe. Oh yeah....Ain dah berjalan dah. walau ada masa macam pening lalat jer cara jalannya, Ain comfirm anak ibu yang sihat. Iman dah boleh ajak berborak dah. Dah pandai tunjuk emosi, dah tau nak jaga adik dia. Dua hari lepas saya demam akut yang teruk. terbaring berselubung jer. Imanlah yang suapkan Ain makan. makanan tumpah dia ambil penyapu sapu makanan yang jatuh, lepas Ain dah habis makan, dia suakan dengan air kat adik dia. ayyoyoyo amatlah touchingnya. Pandai betul anak2 ibu bawa diri. Silap saya tak ajar Iman mop lantai sekali...uwawawa lebih plak.


No comments:

Post a Comment