Sponser saya...

Wednesday, November 9, 2011

32 weeks and counting....

gambar diambil dari page ini


alhamdulillah..kandungan saya sudah berusia 32 minggu dan tersangatlah aktifnya. bulan ni masih belum pergi check up lagi. badan saya naik mendadak seperti yang dijangka di akhir trimester ketiga ni. badan memanglah terasa sangat berat...saya sebenarnya dah tak mampu dah nak berlama2 duduk di atas kerusi mahupun dalam kereta. pinggang boleh rasa nak retak.ketika ni memang kena berjaga2....extra cautious takut2 kalau air ketuban pecah.

teringat lagi masa mengandung iman dan ain, dua-dua kelahiran doktor yang pecahkan air dan dua-dua juga kelahiran awal dari due date. yang abang awal seminggu, yang adik awal 3 minggu. kali ni saya harap biar tak terlalu awal atau lambat. barang baby pun masih belum siap lagi. saya akan berpantang sendirian berhad jer kat rumah sendiri. insyallah..moga dipermudahkan Allah. amin.


*update: doktor bagi tarikh due date baru lagi.....18 dec. haihhhh

No comments:

Post a Comment