Sponser saya...

Wednesday, October 5, 2011

Saya semakin berat

hari ini badan saya rasa tersangatlah beratnya. hatta nak memikul air soya bean yang 1 liter tu pun terasa mengah. Ain pulak semakin mengada2 pulak minta dukung memanjang. Moga Allah memberi saya kesabaran yang lebih sikit dengan anak dara saya yang sorang ni. Saya kurang mampu berdiri lama, berjalan lama, duduk lama2...semua mendatangkan kemengahan. kepala rasa nak pitam memanjang. syukur sangat si abang pandai jaga adik bila saya betul2 harapkan bantuan dia. Melayari internet barang seminit dua sudah cukup buatkan saya rasa nak tumbang. esok lusa baru pergi check up. buat Iman dan suami tersayang...terima kasih atas bantuan yang diberi. buat si dara saya Ain....cepat sikit membesar ya sayang   :D

No comments:

Post a Comment