Sponser saya...

Tuesday, January 4, 2011

Iman di hari pertama tadika

 
Hari pertama Iman di tadika berjalan lancar dan tenang. Mujurlah dia memang dah seminggu dua ni tak sabar2 nak sekolah. Pada cikgu di tadika ini telah dimaklumkan tentang masalah Iman yang lambat bercakap tetapi semakin improve semenjak dua menjak ni. Saya takut sebenarnya kalau2 si bujang hensem saya ni tetiba mengamuk taknak masuk sekolah. Kalau dia menagis lagi haru. Alhamdulillah, syukur banyak2 sebab Iman memang confirm cool jer masuk tadika. Tersengih-sengih pandang saya. Hiba hati saya tuhan jerlah yang tahu. Pejam celik Iman dah melangkah ke pra sekolah. fuhhh cepat betul dia membesar. terasa macam baru semalam sambut 1st birthday dia. hehehehe.
Hari pertama lebih kepada sesi kenal2 dengan ibubapa, guru dan anak2. Baju iman pun belum dapat lagi sebab takder saiz. Insyaallah minggu ni dapat lah tu. Kata cikgu, esok mereka akan mulakan pelajaran yang pertama. Esok yang pasti, hantar jer iman ke tadika saya terus balik, dah tak boleh tunggu2 dah. Moga2 Iman dapat belajar dengan sempurna dan cemerlang agar dapat berbakti kepada agama bila besar nanti. Amin.

No comments:

Post a Comment