Sponser saya...

Monday, November 15, 2010

Blogger panas musim ini: Aidid Mu'addib

saya respek giler babas kat saudara Aidid, pergilah baca blog panas terhangat beliau dan bila baca jangan kelip-kelip mata itu. baca satu per satu, kata demi kata dan ayat demi ayat.
saya pun dah berhari2 bertapa kat blog beliau dan laman-laman facebook kelolaan beliau. saya ni malas nak baca pasal gosip2 murah2, tapi kes AC Mizal ni serba sedikit membuka mata saya pasal terkena dan mengena. hahaha. takperlah biar saya sahaja yang faham. saya dah jadi kipas susah mati en.aidid secara tak rasmi. kalaulah blog aidid tu ada advertisement berbayar, saya sanggup klik seribu kali kalau dapat untuk tunjukkan sokongan pada dia. dahsyat tak?? terus teranag saya kata, lepas korang dah baca blog aidid or fb Say No To MLM korang pasti setuju tentang ketipuan yang terlaku oleh si pentipu. huhuhu..faham ker?


No comments:

Post a Comment