Sponser saya...

Saturday, November 6, 2010

Allah hu Akbar

Selang sehari selepas hari lahir saya, adik kesayangan saya telah selamat bersalin anak pertama. Bayi yang lahir pra matang itu cuma seberat 1 kg. seminggu jugaklah saya berkampung kat rumah mak saya.

Sampai saat ini, kami sekeluarga masih belum dapat tengok pun babynya. cuma adik dan adik ipar jer yang boleh tengok. ambil gambar pun doktor tak benarkan. Dua hari lepas adik telefon mak sambil nangis-nangis. Ayat belum habis kitorang dah meleleh airmata duk pikir terjadi apa-apa kat baby.

ada khabar kurang baik, jantung baby terhenti 4 kali hari itu. aduh...tergurisnya hati ni. Janganlah terjadi apa-apa kat baby tu. lepas maghrib, baca yassin. mohon doa banyak2 kat Allah moga bayi itu dilindungi. andai terjadi apa-apa, saya doa supaya kedua ibubapanya ditabahkan hati dan dikuatkan semangat sebab masih dalam pantang. Allah maha besar, maha mengetahui dan maha mengasihani.




No comments:

Post a Comment