Sponser saya...

Friday, February 10, 2012

Pantang selesai sudah....what's next?

Alhamdulillah....baby dah selamat keluar dan membesar, pantang pun dah tamat tempoh ( pantang pun jenis yg main langgar jer segala batas bendul yang ada :D). So far keperitan dan trauma bersalin dah berkurang dari masa kesemasa. Syukur sangat pada Allah sebab mempermudahkan hari-hari saya dgn anak-anak saya. Ain dan Iman sangat sayangkan adiknya. Semalam si kecik dah ketawa mengekek sekali (sekali jer...test urat ketawa kut). seronok iman n ain agah adik dia yang tak berapa nak faham tu. yang pasti, lepas pampers tukar baru or habis menyusu, adik diorang ni mesti senyum2 simpul. kalau pandang lama2 kat mata dia pun dia akan senyum kat kita. berat  pun dah bertambah dekat 5kg (berat baby yer...bukan berat saya :P). Saya masih belum dapat nak melayan blogging sebab terasa masa sangat mencemburui saya. hehehehe

nah...introducing. my latest production >>>>>

Amin Zakuan



No comments:

Post a Comment